Felicia Karlström - storasysteralskarmode

ontihuvudet

2008-10-08 @ 11:45:30 Publicerad i ,

Tjooooheejjjsan , Hur mår ni? själv mår jag inte bra, på SO lektionen så
pratade skit många, och jag fick ont i huvudet. och jag har dessutom ont i
bena sen igår, jag sprang(joggade) 3km igår, så heheh :) är inte så van
vid det, har nyss ätit lunch hemma, för den är så äklig. eller jag har 2 h
hål ( ledigt från skolan ) så det är ju bra, min huvudvärk är på väg att försvinna
känner jag, hoppas jag inte får jätte ont  i bena sen. aja, ska nu fixa lite grejer
innan jag ska gå tillbaka igen, ska vila på sängen så huvudvärken försvinner
helt. bloggar senare, ska hänga med en kompis sen, efter skolan så jag
bloggar väl runt 5 tiden igen. ses :)


Felicia
x



alla bilder är tagna av mig får inte kopieras och spridas.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2008-10-08 13:20:03

Aaa, det är jobbigt när alla pratar på lektionerna :/ Hare bra syrran ;)



Josefin

Postat av: K

Publicerad 2008-10-08 15:44:08

hejhej :) jag mår bra :D

vet du svaret på min dagens fråga i bloggen? :)

kram

Postat av: bella

Publicerad 2008-10-08 16:06:21

få får vi hoppas huvudvärken försvinner!



sv: aa, de gick finfint på thaiboxningen!

Postat av: K

Publicerad 2008-10-08 19:10:38

aha okioki . :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv