Felicia Karlström - storasysteralskarmode

i wanna dance with somebody.

2008-10-08 @ 19:10:57 Publicerad i Allmänt,

Tjjjooohoooppps, allt väl? själv har jag lite träningsvärk från igår och
lite ont i bena, idag har jag vare i skolan och vare på en orgenteringstur
med skolan, som inte var så kul. vi gick och joggade. och sprang kanske
lite då, imorrn så har jag prov i so , så jag måste träna lite nu. skriva lite,och
läsa lite. hehe :) här får ni lite bilder från idag:

Felicia
x

säger godnatt, hinner inte skriva mer.hehe :)
bloggar imorrn , så jag kan svara på kommentarerna.





Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2008-10-08 19:14:26

japp det har jag :) fast fattar inte så mycket, haha!

nu måste jag kila på dansträningen! tjingeling <33

Postat av: haidi

Publicerad 2008-10-08 20:49:14

sv: [email protected]

Postat av: K

Publicerad 2008-10-08 22:10:19

hihi tack.

dina bilder var jättefina :D

det ser ut som du har gjort dem på ps .. :P hihi

nattinatt

Postat av: Elina

Publicerad 2008-10-09 17:17:39

Sv: jaa! :( speciellt när man är sådär mitt imellan och bara vill att det ska sluta.

Gu vad fin blogg förresten, läckra bilder. :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv