Felicia Karlström - storasysteralskarmode

vilken dag...

2008-11-11 @ 21:16:06 Publicerad i ,

Tjingeling people! hur mår ni ? själv mår jag bara bra :) men lite trött
har jag varit idag, en jobbig,tråkig,mörk dag. känt mig konstig hela dagen
aja, nu ska jag fixa mig för kvällen, ska upp kl.06:50 imorgon, så jag ska
lägga mig tidigt idag. men idag har jag varit i skolan och sen var jag med
2 polare, och vi hade pluggdag. eller pluggkväll, vi läste på biologi :) hah
eller sexualkunskap. men nu ska jag fixa mig . kram!

Felicia
x

svarar på alla kommentarer imorgon! :)

min älskade fågel (Flax) glömmer aldrig dig gubben min<3

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2008-11-12 16:06:09

Hej! Tack för komplimangen, din blogg är fin den också =) KRAM!

Postat av: E

Publicerad 2008-11-12 16:07:00

Haha, vi har samma mobiltelefon ;)

Postat av: aandrea

Publicerad 2008-11-12 20:05:55

haha , söt fågel :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv