Felicia Karlström - storasysteralskarmode

MATTE/FYSIK PROV

2008-11-06 @ 20:31:03 Publicerad i ,

Tjingeling people! hur mår alla? själv mår jag bara bra ;) lite seg nu inför
alla hundra,miljoners prov, eller imorgon har vi 2 prov. FYSIK & MATTE!
jag hoppas värkligen att det kommer gå bra ;) Jag gillar inte fysik, tycker
det är tråkigt och drygt. + vår lärare är inte de bästa heller... men jaja, ska
snart plugga fysik, har redan gjort 13 tal i matten + a,b,c . så jag har gjort
mycket tycker jag. jag är så nervös för fysik provet! så himla, jag är rädd
jag inte får godkännt och jag måste göra nått omprov, osv. jag ska
försöka att göra mitt bästa och tänka efter på varje uppgift så jag inte
behöver göra nått omprov, hade mkt omprov i 7:an , men har nog
förbättrat mig nu, hoppas jag! :) eller "mkt om prov" kanske 2 !
nu ska jag bara planera med nåra polare, att vi ska ha tjejkväll på
lördag, eller kvällsmys ;) och imorgon ska jag och en polare kolla på
tv och äta godis och bara ha de gött :) hah, men nu måste jag plugga.
bloggar imorgon om filmen jag såg, osv.


Felicia
x


Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-11-07 11:31:51

det låter skönt. :) det är aldrig speciellt kul att vara sjuk..

jag gör ingenting, kollar lite på bilddagboken. m.m. du själv? :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-07 21:17:50

Nu är Veckans Blogg igång igen. Anmäl dig eller någon annan ! :) Kram H

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv