Felicia Karlström - storasysteralskarmode

this rose is to you, from me.

2008-11-07 @ 23:18:00 Publicerad i ,


Tjingeling människor där ute i mörkret! hur mår ni?
själv mår
jag bara bra, och är fortfarande stressad och nervös. jag har haft
2 prov idag, fysik & matte.jobbigt, kan man säga. och vi hade de
efter varandra, JOBBIG! blev lite stressad på matteprovet för jag
inte kunde sista frågan.. lite svår var den men,men... hoppas de
gick bra för mig jallfall..heh :) är väldigt trött nu så det blir väl
snart natt ,för mig. har stigit upp kl.06:55 varje dag, denna vecka
frutom måndag, för då har vi alltid sovmorgon till 09:10. skköönt!
frästen , jag saknar sommarn jättemycket nu! sommaren 08
var en magisk och underbar sommar, allting var BRA!
(en vacker ros, som (jag) har fotograferat) nu ska jag
mysa framför tv, och sen blir det natt.. hah :)


Felicia
x

bloggar imorgon, berätta om filmen jag såg
då, orkar inte göra det nu. imorgon, jag lovar!

Kommentarer

Postat av: JOANNA

Publicerad 2008-11-08 00:05:25

sv: naw så gullig du är!:)

jag hadde feber innan idag så tar dte bara lungt, dd sötnos?

Postat av: Zäta

Publicerad 2008-11-08 12:35:55

härligt, hur var filmen? :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv