Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today.

2008-11-30 @ 22:19:33 Publicerad i ,

Tjingeling alla där ute! hur mår ni? själv mår jag inte så bra. jag har haft
jätte mycket ont i magen idag, jag har nog varit på toaletten minst 5 ggr.
jag mår lite bättre nu, hoppas det går över jallafall. idag är det första
advent och det är ju roligt då brukar vi, i våran familj ta fram julgrejer.
mysigt och roligt tycker jag. idag var jag i kyrkan jag severade glögg
med min kompis och några andra utanför kyrkan efter gudstjänsten.
var roligt och blött, det har regnat hela dagen idag. tråkigt. när jag
kom hem så åt vi vofflor och hade mys, resten av denna dag kollade
jag på en film och åt apelsin och då fick jag jätteont i magen.
riktigt konstigt, min lillasyster är sjuk förkyld, fast jag tror inte hon har
smittat mig eller vad man säger. haha :] nu ska jag fixa mig för kvällen
jag är riktigt trött , godnatt på er alla!<3
bloggar imorgon efterskolan.

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-12-01 19:03:03

Nu kan du vinna ett armband i min blogg;)

Postat av: n

Publicerad 2008-12-01 20:50:07

Hoppas att du mår bra nu, det är så jobbigt att ha ont i magen! :(

Postat av: n

Publicerad 2008-12-01 20:50:32

Hoppas du mår bra nu, det är så jobbigt att ha ont i magen :(

Postat av: SANNA

Publicerad 2008-12-01 21:34:55

Jaha, det är faktiskt samma här :) Sen vill jag även ha kläder.

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv