Felicia Karlström - storasysteralskarmode

puff,puff.

2008-11-08 @ 13:10:29 Publicerad i ,

GODMORGON LÖRDAG! & alla människor.. X) hur mår ni alla?
själv mår jag bra, min farfar ringde & sa att min farmor hade jätteont
i halsen så vi kommer inte till dom på farsdag, vi brukar alltid ha de.
menmen, aja :) idag så blir det stan en snabbis för jag & min lillasyster
ska köpa present åt pappa. tänker inte säga vad det är sen , min
pappa kollar faktiskt in min blogg ibland. idag blir de då stan en
snabbis och sen så blir det väl god middag , som mamma ska laga
och sen blir det myskväll med nåra polare. vi ska kolla på nån bra
film och äta godis, och mysa bara :) ska bli jätteskönt! värkligen!
jag funderar på att köpa en hylla ovanför min puff, eller fotölj, ni
får kalla det var ni vill, men där brukar jag sitta & bara slappa eller
läsa en bok eller bara drömma, superskön puff. ni ska få en bild
på min puff också. men nu ska jag fixa mig för stan. ses :)
bloggar senare, people! :)
jag funderar på denhär hyllan, sätt så cool ;) vad tycker du?

Kommentarer

Postat av: Zäta

Publicerad 2008-11-08 13:17:41

ja fin hylla :D

Postat av: JOANNA

Publicerad 2008-11-08 13:28:51

sv: jag gör inte så mkt, dd?:)

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-11-08 17:16:04

Har du gamla kläder eller andra grejor du vill bli av med?



I så fall ska du besöka BuyorSell.blogg.se, den största bloppisen, där erbjuder jag alla, killar som tjejer att annonsera GRATIS. Så det är bara att börja rensa garderoben/rummet.



En otroligt bra sida för dig som älskar secondhand eller vill bli av med gamla grejer som bara ligger, och aldrig kommer till användning. Och glöm inte bort att kika runt efter fynd, för kan man fynda så är det på BuyorSell.



Kika under kategorierna; Att köpa... & Att sälja... där står det precis hur du ska gå tillväga.



Välkommen!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv