Felicia Karlström - storasysteralskarmode

min dag.

2008-11-12 @ 19:14:43 Publicerad i ,

Tjooohejs, hur mår ni? själv mår jag bra. känner mig lite bättre
nu efter jag somnade igår, jag trodde jag skulle bli sjuk. mkt
konstig känsla, really strange.. nu hör jag glassbilen 19:07?
den har hakat upp sig, jag hör hur den, låter konstigt...hah:)
imorgon blir det engelska prov, hoppas det kommer gå bra!
ge mig en lyckospark!?
haha, ska be mamma gö de :) nu
ska jag fortsätta plugga på engelskan så jag klart det! :)
hoppas det kommer vara ett lätt prov, hoppas det! det var det
förra året, hihi :) hoppas det kommer gå bra detta år!
funderar hela tiden nu, jag tänker inte . funderar.
idag har jag varit i skolan, en långtråkig dag, men mina fina
söta, snygga polare gör min dag mkt bättre och roligare.
men idag var de en tråkig dag för vi har så mkt tråkiga
ämnen. imorgon ska jag på utvecklingssamtal! jag hatar
utvecklingssamtal. fast jag får alltid positiva ord. jag hatar
dendära listan där det står : mål till nästa ggn = läsa,läsa
läsa. vad är jag bra på ? = är trevlig. eh vadå? :) haha
hatar värkligen dendära listan där man ska skriva upp
saker... hmm själv känner jag mig inte trevlig, ordet trevlig?
hmm , aaja .) nu ska jag plugga, ses imorrn. då får ni veta
hur det gick på utvecklingssamtalet..hah :)

Felicia
x

(gud vad jag skriver smilisar = :)  )

kolla in min mammas klocka :) snygg.. har inte köpt den på gina tricot!

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-11-12 19:32:31

haha, alla säger nu för tiden att christina kopierar lady gaga x) hoppas att det blir ingen stor catfight.

jag gör inget just nu, ska kolla på vänner nu, I love it! :)

hoppas att det går bra med din utvecklings samtal imorn.. jag hatar såna också;) <3

Postat av: melinda

Publicerad 2008-11-12 20:00:22

tack ska du ha :)

sitter på jobbet för tillfälligt, och du då? =)

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-11-12 20:02:25

aa jag tykr att lady gaga e mer nu men christina har liksom riktig talang för att sjunga, lady gaga har inte bästa rösten bara låtar som säljer bra.. om du fattar<3

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-11-12 20:24:31

sv: Tack så mycket :) Hah, jag vet inte riktigt, men det är i allafall Clémence Poésy på bilden.

Lycka till på utvecklingssamtalet!

Postat av: [ A N N A Å H L S T R Ö M ]

Publicerad 2008-11-12 20:24:48

Jag vill ha vinter :-)

Postat av: FEBB

Publicerad 2008-11-12 20:44:15

åh du är alltid så snäll :) tack! jag skulle gå ut och köpa godis och lite mer men sen så kmr jag på att jag inte har pappas kod till hans bankkort.. så jag får gå hem igen, tomhänt :(

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-12 21:01:00

sv: okej... jag hoppas du inte tog illa upp av texten på något sätt. det var menat som en rolig grej, hoppas det inte sårade dig eller din kompis!

Postat av: louise

Publicerad 2008-11-12 22:04:15

hoppas det går bra, men lärarna vågar ändå inte säga något dåligt eftersom föräldrarna är där. vilken fin outfit, vart är tröjan ifrån

:)

Postat av: gisela

Publicerad 2008-11-13 14:49:10

jag fattar det inte heller, helt sjukt! jodå allt är bra med mig, hur är det själv? :) tack desamma! ;D

Postat av: n

Publicerad 2008-11-13 19:13:45

Jag ger dig en lyckospark, hhah. Lycka till på provet nu! :)

Postat av: isabelle

Publicerad 2008-11-13 21:16:24

hur gick utvecklings samtalet då? <33:)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv