Felicia Karlström - storasysteralskarmode

how much is the clock? :)

2008-11-13 @ 21:55:39 Publicerad i ,

Tjoohejs, hur mår alla ? själv mår jag bara bra :) idag har jag varit i skolan
som vanligt och haft ganska kul. har varit nervös för ett litet utvecklingssamtal
som inte alls var så farligt som jag alltid tror. själv föreställer jag mig sitta
där med en handledare som skriker , i örat på mig om att jag har gjort allt
dåligt, inte varit på många lektioner osv.. men jag fick höra helt tvärt om,
allting positivt. sjukt kul att höra :) men endå hatar jag alla mål. denna
gång var det ännu svårare, för att jag skulle själv skriva vad jag tyckte vad
jag var bäst på! och vad jag ska förbättra!? hatar värkligen det papperet.
Utvecklingssamtalet gick alltså, helt okej! eller bra! har just kommit ut ur
den sköna duschen. imorgon blir det mkt som händer, skolan ,stan, vara
med nåra polare och sen blir det övernattning hos en kompis. eller vi ska
också dessutom ha filmkväll :) superkul, lääängtar tjejer! :) nu ska jag fixa
mig för kvällen, kram :)

Felicia
x

vi får se om jag bloggar imorgon, och lägger in bilder, vi får se :) har
dessutom fotograferat lite idag. får se bilder imorgon eller i övermorgon
kommer alltså svara på alla KOMMENTARER imorgon , eller i övermorgon! :)


min mammas lilla klocka, som jag bara älskar!

Kommentarer

Postat av: FEBB

Publicerad 2008-11-13 23:23:45

ja det fattar jag, den är superfin! godnatt sötnos.

Postat av: Sam

Publicerad 2008-11-14 01:01:23

not to be picky or anything, but usually one says: what time is it? how much is the clock is more a question one would ask when purchasing a clock/watch :) Like the idea of your blog otherwise :) and the watch is to die for! hope you'll have a great weekend!

Postat av: bellaa

Publicerad 2008-11-14 09:37:04

Jag vet, sidan är så jävla skrämade. Jävla skit sida helt enkelt. Jag kan inte förstå att folk vill göra sådära. USCH!



Bortsätt från det så får du ha en underbar Fredag. Händer något skoj? :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-14 19:42:32

skitsnyggt halsband ju!

Postat av: glitterandbling

Publicerad 2008-11-14 20:11:59

snygg halsband!! :)

svar: har inget för mig just nu, svarar kommentarer :P sj??

Postat av: Anmol

Publicerad 2008-11-14 21:36:36

fin klocka :D

Postat av: n

Publicerad 2008-11-15 13:53:30

Åh vad söt klocka. Förstår att du älskar den.

Postat av: linnea

Publicerad 2008-11-15 18:19:30

svar: tack så mkt:)

- har en rätt lik fast silver, som är mammas hihi

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv