Felicia Karlström - storasysteralskarmode

happy halloween :)

2008-11-01 @ 16:46:36 Publicerad i ,

Tjingeling ;) hur mår ni? själv mår jag bra, i går var jag ju på
halloween-middag hos min farmor & farfar. Idag blir det
Halloween fest eller party hos min polare :) hoppas det blir
lika roligt som förra året, då så såg vi en skräckfilm, super
spännande, jag höll på att skita på mig.Haha :) min polare
som jag satt brevid hon kastade kniven och gaffeln upp i
luften och blev skit rädd, haha .) gamla goda tider :D
sitter och väntar nu på min polare, vi ska sminka oss.
Vi ska klä ut oss till vampyrer, hah :) vi kommer se amazing
ut  , jag kommer att fotografera lite på festen också ;) såklart!
har inga foton sen förra året , för jag inte hade mobilen med
mig, men i år ska jag ha med mig det ;) JAG LÄNGTAR NU!
Ikväll så ska jag sova över hos en kompis, så vi ska se också
på en film tror jag, jag läste igår när jag var hos min farmor
och farfar, en skräckis på tv6 ;) så vi får se vad det blir .
Nu kommer hon när som helst, ses :) Här kommer
bilder från igår, ;)

Felicia
x


ett mysigt ljus hos min farmor & farfar.


därhär är min cooola farfar , utklädd till hmm, kock? :) haha



min lillasyster som häxa, :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-01 18:05:24

han är söt=) nej:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-02 00:00:12

precis =)!

Postat av: Alina

Publicerad 2008-11-02 00:02:40

Hejhej! Hoppas du haft en bra dag! :)

Postat av: emelie berglund

Publicerad 2008-11-02 19:41:43

tack så mkt :)

snygga bilder ;) haha

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-11-02 22:02:41

Snygga bilder :P

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv