Felicia Karlström - storasysteralskarmode

shoppaholic

2008-12-25 @ 18:53:05 Publicerad i ,

Hello sweeties! hur mår ni? själv mår jag bara bra ;) lite
förkyld är jag ,men vad gör det? hehe ;) Igår fick jag mkt
julklappar eller ja rätt så ;) Jag fick kamera stativ! & det 
behövde jag värkligen! Pengar så jag kan köpa lite till
mellandagsrean, ska dit i morgon och då ska jag
värkligen shoppa loss! jag ska fotografera lite mer
av det saker jag fick, jag fick massor av trisslotter av
farmor & farfar, men jag vann bara 20 kr. jag berättar
mer sen. hugs

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-12-25 20:30:21

GOD JUL! (i efterskott ;P hehe)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv