Felicia Karlström - storasysteralskarmode

happy new year, and welcome 09.

2008-12-30 @ 19:32:09 Publicerad i ,

     Bye bye    2008   And Welcome  2009.

Hello sweeties! Jag kopierade Roxannas lista, men här får
ni reda på vad som har hänt detta år. osv ;)
För mig har dethär året bara flygit förbi, och nu är det
snart 2009!
det känns väldigt konstigt. haha ;) Jag säger bara
Gott Nytt år, imorgon ska jag försöka fotografera fyverkeriet som pappa
och hans farbror + farfar köpt tillsammans ;)

Årets bästa: Det här året har varit superamazing, jag vet inte vad det bästa är
men det finns massor som är superbra, jag kan inte skriva vad som var det
bästa, men en ut av dom var jallafall min kamera Nikon D80.

Årets värsta: det finns inget som har varit super hemskt dethär året.så
jag vet inte vad det värsta är ..

Årets vän: Min underbara vän Ylva, som har stöttat mig hela året. TACK!

Årets nyfunna vän: Amanda, du har jag lärt känna mycket dethär året, i början var
vi inte precis "bästa vänner" men nu tycker jag vi kan prata om allt, allt.

Årets förlorade vän: Ja, det finns några som jag helt har tappat kontakten med
men det har öppnat dörrar till så många andra som jag har blivit bästa vän med.

Årets kärlek: haha, min nya Nikon D80. är året kärlek! <3

Årets bästa köp: jag vet inte riktigt. men jag har massor av saker jag köpt dethär
året. örhängen,massor av nytt smink,massor av kläder! :]

Årets sämsta köp: hmm, det vet jag inte. men det är nog en tröja jag köpte
och den ligger bara där i garderoben. jag fattade inte hur jag köpte den för 200 kr?

Årets ängel: Det är nog Ylva, som har stöttat mig så otroligt mycket. man kan inte
vara bra på allt man kan inte alltid vara bäst. osv. : )tack!

Årets svin: jag vill inte säga vem, men det är en tjej. som har gjort så jävla mycket
dethär året, jag fattar inte..

Årets misstag: då jag har tagit skit i från den personen som är "årets svin" . min själv-
känsla blev så grymt dåligt.

Årets blogg: jadu , det är nog Blondinbella som har gjort så mycket dethär året hon har
kommit så långt, jag är värkligen glad för hennes skull´+ alla andra som jag har kontakt
med genom denhär bloggen!

Nyårslöften till 2009: 1. Försöka öka mitt självförtroende. 2. Försöka att inte ta all skit i från människor som
tror dom är något.
har massa andra löften men jag skriver inte alla här..

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2008-12-30 19:37:05

okej :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-12-30 19:52:17

åh, jag gör inte så mkt. dudå?

Postat av: Louise

Publicerad 2008-12-30 20:18:29

Bra lista!

haft en bra jul gumman?



Puss!

Postat av: Stephanie

Publicerad 2008-12-30 20:19:03

kom just hem =) du?

Postat av: Stephanie

Publicerad 2008-12-30 20:19:04

kom just hem =) du?

Postat av: Stephanie

Publicerad 2008-12-30 20:19:04

kom just hem =) du?

Postat av: Roxanna

Publicerad 2008-12-30 22:32:43

Ja det är okej =) hihi kram!

Postat av: Louice

Publicerad 2008-12-30 23:04:49

dsm =)

göra i morgon? :)

Postat av: bella

Publicerad 2008-12-30 23:14:49

Tack!

Jasså, lägg ut en bild så får jag se!

Snor listan ja! :D

Postat av: mtlda

Publicerad 2008-12-30 23:18:31

tack så mycket. :)

inget speciellt, dudå?

Postat av: mtlda

Publicerad 2008-12-30 23:25:34

aha, mendu, härligt. :D jag kollar också lite olika bloggar.

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv