Felicia Karlström - storasysteralskarmode

this dream will always be a dream.

2008-12-09 @ 21:44:10 Publicerad i ,



Hejsan cupcakes! hur mår ni ?
jag mår bra, jag är extra glad
för i förrgår fick jag ju en systemkamera. så hela denna vecka
kommer nog jag vara lite fullt upp det den. men såklart
kommer jag lägga in mer bilder eftersom jag har en mkt
bättre kamera nu som + är den 10.2 Megamixel. nu ska jag
plugga till SO provet tills på torsdag. politik håller vi på med
det är inte så kul. jag är inte så intresserad, kommer aldrig
bli heller.
igår han jag inte lägga in ett inlägg för jag hade fullt
upp. hugs x

Felicia
x

bloggar imorgon.

Kommentarer

Postat av: Carita

Publicerad 2008-12-09 22:19:05

Åh, du har snö ju! Gosh, lyckost :*

Postat av: Karin

Publicerad 2008-12-10 15:15:54

ja chicy är underbart!



här är det bara regn och åter regn!

Postat av: Alina

Publicerad 2008-12-10 15:18:01

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: Mimmi

Publicerad 2008-12-10 16:24:45

svar: Ja jag med. Alltså så tråkiga. Men just nu håller vi på med romaner och då fick man välja några olika, och den jag valde är sämst men den var ändå bäst av de man kunde välja på. Men jobbigt är det.

Jag ska strax lägga mig i soffan och läsa :/ Själv då?

Postat av: anna boström

Publicerad 2008-12-11 19:22:59

Härlig vinterbild! Det är fint med mig :) hur är det själv?

Ha en trevlig kväll :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv