Felicia Karlström - storasysteralskarmode

OM MIG

2008-08-19 @ 22:30:20 Publicerad i Resor,

 

Jag ska berätta lite om mig själv. Jag heter Felicia Karlström. Född 1994. Går sista terminen i 9:an. Är ca 160 m lång. Älskar foto & mode. Har nyss valt gymnasium, media programmet blir det. I framtiden hoppas jag kunna jobba med något med foto, antagligen som fotograf.

 

Bloggen startades 2008. Vet inte riktigt precis datum jag startade den. Men iallfall min blogg är en fotoblogg, jag lägger oftas upp bilder på naturen. Allt från blommor till träd, svampar till landskap. Ibland händer det att jag lägger upp bilder på mig och ibland på min lillasyster Josefin.

 

Ciao / Felicia.

Kommentarer

Postat av: MJ

Publicerad 2008-08-24 12:32:36

Rätt ny på bloggen ser jag, jag med. Lycka till med bloggen.

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv