Felicia Karlström - storasysteralskarmode

UT

2008-08-24 @ 19:39:35 Publicerad i ,

Halojsan Bloggen. Nu ska jag ut och knäppa lite kort. nu ska jag knäppa
kort, och nu ska jag värkligen försöka hitta fina djur/växter.och jag hoppas
det blir jättefina bilder oxå. hehe, jag har blivit så förtjust i att knäppa kort
nu för tiden, så jag går ut en stund nu :) kommer snart tillbaka och lägger
in bilderna :) hehe, och jag ska fixa om min header och fixa lite andra saker.

Felicia
x

Jag älskar värkligen denna bild.

Kommentarer

Postat av: I D A

Publicerad 2008-08-24 19:43:33

haha OK! Är ganska lätt att bli beroende faktiskt :D Jag mår bra! Lite trött efter helgen! Hur mår du?

Postat av: B S

Publicerad 2008-08-24 19:46:13

den var väldigt fin. :)

Postat av: sL

Publicerad 2008-08-24 19:47:39

tack :D nä jag har gjort den själv :D

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-08-25 08:41:49

Fin bild

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv