Felicia Karlström - storasysteralskarmode

the beach

2008-08-26 @ 16:58:23 Publicerad i ,

Helllloo Bloggen, idag har jag varit på stranden mä hela skolan typ, 8-9 .
och asså jag har inte vant mig vid 8:1 utan jag säger hela tiden typ 7:1.
jag tycker att det var roligt på stranden ,men det som inte var roligt var
att jag råkade trampa med foten rakt in i sjögräs så min sko blev full
av sjögräs överallt på skon, faan vad jag skratta men det var inte så
roligt för att jag var tvungen att köra brännboll och kubb senare, när
jag var alldeles dyngsur av sjögräs
.. här får ni lite bilder från idag, och
dagens outfit såklart ;)


min kompis ylva till vänster och jag till höger. <3

mina älskade kompisar, <3

my other friends, från vänster : anna,josefine,josefin . <3

från vänster; ylva,jag ,josefine <3

från vänster; simon,joel,linus,dennis .

Kommentarer

Postat av: Ghostfriend

Publicerad 2008-08-26 17:08:02

weeii

Postat av: Fatma

Publicerad 2008-08-26 19:43:51

Går nu också i 8:an ^^

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv