Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Shopaholic

2008-08-22 @ 23:09:19 Publicerad i ,

Hellooo Bloggen.
Idag har jag varit på stan o shoppat lite :)
köpte en pyjamas o lite annat :P
men imorrn ska jag upptatera lite oftare, det blir
så att man glömmer, ska knäppa lite naturbilder imorrn
oxå , men ska åka till min faster och min farbror imorrn ,
min faster fyller 34 , så det ska nog bli kuul :) <3

K O L L A   I N   B L O G G E N   I   M O R G O N  !   < 3

                          P U S S .

   

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv