Felicia Karlström - storasysteralskarmode

REGN+OUTFIT

2008-08-28 @ 20:40:37 Publicerad i ,

Hello Bloggen! Hur mår ni? idag har jag varit mä en kompis, och vare i skolan som
vanligt, det har varit regnoväder, jag hatar när det regnar och ibland gillar jag det.
för att man kan sitta inne , och mysa med en filt och kolla på en film. och det jag
hatar mä regn är att det är lite jobbigare att gå till kompisar,man blir aldeles blöt,

och när man ska gå hem från skolan, när det spöregnar. det var precis var det var

idag ,det spöregnade när jag skulle gå hem. här kommer min outfit.



Felicia

x


DAGENS OUTFIT;
T-shirt(svart)  Bik Bok
Jeans(blåa)   Bikbok
Cardigan(vit)  Vero Moda

Kommentarer

Postat av: lillblondin

Publicerad 2008-08-28 20:51:18

Tack så mycket!



Jamen visst är det sjukt,. fyfan så jävla hemskt alltså!

Den kan ju inte leva speciellt länge tror jag,. hoppas jag :S!



Hoppas du haft en trevlig dag iaf!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-08-28 20:52:12

vaa du ser äldre ut :D

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-28 20:52:50

vad har jag gjort idag..hmm.. ja förutom skolan har jag nog inte gjort så mkt, tränat lite på dansen, bloggat, och varit barnvakt:) lite shopping såklart också:) Vad har du gjort?



Det blev havregrynsgröt;)

Postat av: lillblondin

Publicerad 2008-08-28 21:01:30

Sv: Joda det gör jag,. tyvärr:P

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-28 21:02:50

Låter kul! Imorn imorn, FREDAG! yeas, ja..kanske ska vara barnvakt, får se, annars kanske jag drar ut med lite kompisar eller så blir det chillkväll:) sj då?

Postat av: Lina

Publicerad 2008-08-28 21:08:31

Jag håller med dig !

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-28 21:28:19

åå låter najs! hoppas det blir skoj! :)

Postat av: Alina

Publicerad 2008-08-28 21:36:08

Dansar i skolan:) Går musikal:)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv