Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Några saker jag har sparat på Instagram!

2018-05-06 @ 18:45:00 Publicerad i Allmänt,

För några veckor sedan så gjorde jag ett inlägg som heter "Några saker som jag har sparat på Pinterest"
och så varför inte köra samma grej fast med Instagram. För jag har verkligen fastnat för Instagrams
spara-funktion! Så tänkte visa er lite saker jag har fastnat för senaste dagarna:
 
 
• Följer ju såklart skönhetsredaktören @emmaunckel på Instagram! Hon la upp denna härliga bild med
  ett pastellblått och cremefärgat nagellack - i den finaste kombon! Jag måste testa göra något liknande!
 
 
• Som varje år så måste jag ta och köpa en ny bikini och denna sommar skulle jag mer än gärna
  vilja bära @ginatricot's bikini, den heter "Milena Bikini". Den finns ute i butik nu!
 
 
• Denna produkt har jag hört @katiejanehughes (som är en galet talangfull make-up artist) prata om
  och hon applicerar den på dom högsta punkterna i ansiktet, som en bra bas innan man applicerar
  sin foundation. Bland annat för att få ett fantastiskt glow! Denna bild är ifrån @itestskincare.
 
Kram på er! ♥︎

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv