Felicia Karlström - storasysteralskarmode

GOODMORNING!!

2010-05-12 @ 09:37:16 Publicerad i Allmänt,


(Bild från weheartit.com)


Godmorgon!


Mood____
Jag är lite trött, men det går nog över snart.

Förut___
Gjorde frukost.

Just nu___
Käkar frukost, macka, juice och en banan.

Senare___
Sminka mig och springa till skolan, så jag inte blir sen!

Jag skulle vilja___
Gå tillbaka till sängen och sova vidare, men jag har bara två lektioner idag! Sen slutar jag! :)

Dagens planer___
Skola, plugga och bara slappa. Jag ska nog också på en promenad.


Vi ses senare idag!

Kommentarer

Postat av: a l e x a n d r a - foto, inspiration, mode, personligt

Publicerad 2010-05-12 10:17:16

Nice!

Postat av: Anja

Publicerad 2010-05-12 11:16:26

Haha, orka att du tog den listan som jag skrivit...?

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2010-05-12 12:05:12

sv; inget speciellt, gick upp för ett tag sen, haha! själv? :)

Postat av: Emelie Utterström

Publicerad 2010-05-12 15:26:27

Hoppas du får en bra dag! =)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv