Felicia Karlström - storasysteralskarmode

HI.

2010-02-25 @ 20:17:54 Publicerad i Min Vardag,




Pic: weheartit.com


Engelska-prov imorgon. Hoppas det går bra. Sitter och kollar på underbara bilder på
weheartit.com .Men nu ska jag plugga vidare, sen blir det sova.


Bless.


P.S Det är fredag imorgon(Ville bara påminna alla som inte visste det!).


P.S 1  Imorgon ska jag till birsta city & shoppa loss. Jag har nämligen
hittat mycket inspiration
från bloggar nu för tiden. Jag ska iallfall köpa
ett 5-packs nit-ringar på lindex för 49 kr!








Kommentarer

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2010-02-25 23:07:54

sv; jag laddade ner några låtar med honom idag, men jag har verkligen tappat mitt intresse för honom. är inte lika into hiphop som jag var förut, som du kanske märkt ;P

Postat av: Jennsan - mitt mode

Publicerad 2010-02-26 08:17:58

himla fin text på bilden

Postat av: ida forsberg ♥

Publicerad 2010-02-26 11:46:47

svar:

åååh, tack så mycket :)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-02-26 14:25:02

Birsta is the shit ;)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv