Felicia Karlström - storasysteralskarmode

MORE WATERDROPS.

2009-10-27 @ 13:35:16 Publicerad i Allmänt,




Ännu mer "vatten-dropps"-bilder.  Den första är nog min favorit, vilken är din?


Nu ska jag snart ut på en promenad. Självklart hänger kameran med. Så ni får senare
idag kommer lite bilder
.

Det blir ingen promenad, jag fryser, så jag hoppas verkligen att jag inte ha feber, för jag
känner mig lite varm. Så jag ska krypa ner i sängen och kolla på tv istället.

Vad ska ni göra idag?

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-27 15:01:40

gillar nog den andra bäst :) hoppas det inte är feber bara!

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-10-27 16:00:34

Den första är min favorit! :)

Postat av: Jennsan

Publicerad 2009-10-27 16:42:08

den andra var himla fin! :)

Postat av: Anja

Publicerad 2009-10-27 17:17:04

Svar:

Ja du, har haft en grym helg! ;) Som kanske syns ja, haha!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv