Felicia Karlström - storasysteralskarmode

prov och åter prov!

2009-02-11 @ 19:47:53 Publicerad i Min Vardag,

Hello sweeties! Idag har jag haft SO prov, det gick bra tror jag.. :) imorgon har
jag prov i engelska, ska nog gå bra, tror "jag". hann inte blogga igår, ska blogga
mer men jag har värkligen inte tid just nu, skola och alla hundra prov.. men snart
är det praoveckor, 2 veckor och sen så är det lov direkt efter :) ska bli roligt! men
nu ska jag fortsätta med engelskan! idag har jag varit i skolan, ganska jobbig dag.
fick lite ont i huvudet, sista timmarna i skolan. gick hem sen och pluggade och
var i väg en sväng till "birsta city"(shoppingställe). jag köpte ett par skor, och ett
par jeanstights! dom är ju så sjukt snygga!
tyvärr ingen bild idag.. sorry!

Felicia
x

Kommentarer

Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Publicerad 2009-02-11 23:22:27

SVAR: jaa :P man blir psykad xd

Postat av: Niclas

Publicerad 2009-02-12 22:16:08

Mycket fina bilder!

Håller själv på med min fotoblogg!

Du får gärna kika in om du vill =)))

www.retouched.se



Lägger till din sida som bokmärke så man kan titta vad som händer =))

Postat av: tina

Publicerad 2009-02-17 14:54:25

så fina bildeer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv