Felicia Karlström - storasysteralskarmode

today, a day.

2008-09-07 @ 18:32:15 Publicerad i ,

Hallå bloggen. idag har jag varit hos min kompis , jag sov över hos
henne sen igår. och det var jätteroligt. idag har jag inte gjort så mkt
än att jobbat matte, blä och varit med mina 2 kompisar till näsets
bönhus, vi var där för vi skulle få poäng till komfrimationen. så vi var
där och sjung och fikade. jag knäppte ett ett kort på mina kompisar
och en flugsvamp jag hittade, jag tycker flugsvampar ser rätts så
coola ut, vad tycker ni. jag har redigerat dom lite ,om ni undrar. heh :)
här får ni dom söta bilderna :) hehe . <3

Felicia
x




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv