Felicia Karlström - storasysteralskarmode

suveränt

2008-09-09 @ 17:31:19 Publicerad i ,

hejhej, hur mår ni? jag mår suveränt, är inte förkyld alls idag. konstigt
igår så var jag värkligen förkyld, jag hade snuva,ont i halsen osv.
men nu idag, känns det som vanligt, och jag mår suveränt, hoppas
ni också mår bra! idag har jag inte gjort så mkt en skolan, såg att
min bloggdesign är färdig! jag är så glad! den är lite såhär, höstig.
and i love it! har kollat på VMA och såg när britney spears fick pris
och min älskade idol, Lil Wayne uppträde, han var så bra tycker jag.
nu ska jag fortsätta kolla på VMA, hehe :) bloggar lite senare, byebye<3

Felicia

Kommentarer

Postat av: molly

Publicerad 2008-09-09 20:29:40

sv: Tack så mycket!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-10 14:45:03

Sv; Jag kankse borde kolla den serien...

Vad kul att du mår så bra, kram

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-10 14:45:59

Sv; Absolut den är jättegod, men ja den är rätt så dyr, 40 kr för en...



Vad har u gjort idag? Kram

Postat av: Josiee

Publicerad 2008-09-10 15:24:55

hoppas du har en skön dag:)

Postat av: S A R A

Publicerad 2008-09-10 16:39:32

seriöst, kände knappt igen britney! hon var ju jättasmal o allt :O

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv