Felicia Karlström - storasysteralskarmode

cold day.

2008-11-20 @ 21:42:07 Publicerad i ,

Hej alla ! hur mår ni? bloggade inte igår, jag hade skrivit ett jättelångt inlägg men
då försvann internet! typiskt?? ska alltid hända så, och jag kunde inte heller logga
ut. aja , internet funkar inte på min dator, så jag sitter på pappas nu. men ni får bilder
imorgon, jag lovar, nu! (:  idag har jag varit i skolan och sen så gick vi till kyrkan.
vi gick i det kalla, jag höll på att frysa fast i backen, men nu sitter jag här i värmen.
jag tänker på när det börjar bli riktigt kallt , då menar jag runt -15 . nu ska jag kolla
på tv och fixa mig och dricka vanilj-te ;) haha, tack för tipset http://minicookie.blogg.se

Felicia
x

här får ni en vintrig bild;

Kommentarer

Postat av: Carita

Publicerad 2008-11-20 21:44:57

Svar; Jaa, visst är de heta! :D

Jag mår bara bra, har haft en lite jobbig kväll, men nu är det mycket bättre. Imorgon ska jag till skolan, och sen blir det gitarr-lektion. Efteråt ska jag till stan med mamma och kolla på kläder och på kvällen blir det fredagsmys ^^,

Själv då sötnos?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-21 15:17:21

fin vinterbild du!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv