Felicia Karlström - storasysteralskarmode

ute,och fotografera.

2008-08-23 @ 14:36:54 Publicerad i ,

Tjooohoo bloggen!
Nu har jag varit ute och tagit lite kort. det blev
mkt fina bilder, haha :) jag är ju oxå ganska skicklig
när det gäller att knäppa kort, det skulle vara roligt
att hålla på med sånt i framtiden, men jag ska nog
sattsa på nått annat, hah :) fast jag vet inte vad...
jag försökte sätta in bilderna på datorn,men det gick
inte så jag ska fixa det lite senare, pappa får väl hjälpa
mig som vanligt . haha ;) <3

Felicia
x

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv