Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Mitt sommarlov 2010.

2010-08-22 @ 17:34:05 Publicerad i Allmänt,


Jag gick ut nian med bra betyg.


Firade midsommar hos min farmor & farfar. Vi åt grillat och hade det underbart! :) Jag busade såklart med kusinen!

Åkte till Gotland med familjen. (På bilden ovan är mitt och lillasysters hemliga "bada-fötterna-ställe"

Stranden vid våran stuga.

Gick runt i Visby, så himla fint. Köpte en snygg ormring !

Badade i blå lagunen på Gotland. Ett vackert kalkstensbrott med turkost vatten.

Åkte med färja till Fårö och badade på den vackra stranden, sudersand.

Cyklade tandemcykel sista dagen innan vi åkte hem. Det var verkligen roligt!

Åkte veckan där på och hälsade på släkten i Skellefteå. (På bilden från vänster, mamma,mormor och jag.)

Hälsade på moster Britt. (Från vänster kusinen Nina, mamma, moster Britt, mormor & lillasyster.)

Sedan har jag varit hemma och fotat en massa!

Träffade världens bästa vänner! Och vi såg på film och tältade! Vi hade så himla roligt i hop, denna sommar! :) ♥

Vi hade födelsedagsfest för mig och lillasyster. (På bilden är min kusin och jag!)

Fick ett batterigrepp av mamma och pappa!!!

Åkte upp till sommarstugan. Fotade massor av bilder! Vi fiskade,badade och bara hade det underbart!!! ♥

En till bild från stugan. (Bilden är fotad på badholmen, där vi brukar bada varje sommar!)

Sen har jag varit hemma. (Bild fotad igår, när jag var på födelesedagsfest för min farbrors sambo.)

Ja, då har ni sett alla bilder från min sommar 2010. Det har verkligen varit en underbar sommar
med soligt väder och varmt i vattnet. Det är verkligen en sommar jag kommer aldrig glömma.

Idag är det min sista sommarlovsdag. Känns tråkigt att säga det men. Jag börjar gymnasiumet
så det blir nog spännande. Får nya klasskamrater, och nya ämnen att läsa.

Tack, för denna sommar! Det är verkligen en sommar som alltid kommer finnas i mina
minnen.


Vi hörs! ♥

Kommentarer

Postat av: hanka

Publicerad 2010-08-22 19:09:18

underbara bilder! Jag älskar gotland :D

Postat av: Frida

Publicerad 2010-08-22 21:45:16

tack! och detsamma :)

Postat av: Lovisa ; Mode, naglar och foto

Publicerad 2010-08-22 22:02:42

sv; Nej det är faktiskt rätt skönt eftersom jag får välja själv mellan vilka tider jag vill jobba och skulle jag vilja vara ledig en vecka så är det bara för mig att jobba lite extra veckan före o.s.v! :) Okej, spännande! :D

Postat av: C O R N E L I A

Publicerad 2010-08-22 22:51:14

Allt bra med dig ? :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv