Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Utmaning: 11 frågor, 11 svar!

2012-05-09 @ 21:45:04 Publicerad i Shopping & Listor,

Jag blev utmanad av Hedvig att svara på 11 frågor och sedan ska man komma på 11 egna frågor
till 11 bloggare och sedan skicka vidare! Här kommer mina svar:

1.Vad gjorde du idag för ett år sedan?
Det var +18 grader och efter skolan satt jag ute och solade och läste en bok. *sommarkänsla*

2.Vilka är dina favoritbloggar?
Jag läser väldigt många men här är några favoriter --> Blondinbella, Fridabloggar, Karriäristan,
Endorfinkickar,Caisa, Fashionfever, Carro, Mogi, Modemix, Originalet etc. etc.


(Fina peplum-plagg! Ä-L-S-K-A-R dom!!!)

3.Vilket är ditt favoritplagg?
Just nu älskar jag "peplum"-modellen på toppar! (Har 2 stycken, vill ha fler!)

4.Beskriv vad kärlek är för dig!
Det är allt. Kärlek är något man känner för någon annan. Någon man verkligen
tycker om, det kan vara en pojkvän/familj/vänner <3


(En av dom finaste stränderna jag besökt, Fig Tree Bay, Cypern.)

5.Ditt absolut bästa restips?
Jag var till Ayia Napa, Cypern 2009 och det var jättefint. Måste tipsa om den
fina stranden "Fig Tree Bay" där kan man bada i timmar! Men glöm inte solkräm!

6.Vad/vem fick dig att le senast?
Det var nog min pappa, som inte visste var "foundation" var för något, haha!


(En av mina absoluta drömmar är att bli Art Director!)

7.Vad är dina drömmar för framtiden?
Att jag studerat "Grafisk design" på något universitet. Sedan utbilda mig till Art Director, jobba
på en reklambyrå/starta en egen och såklart resa och njuta av livet!

8.Vad ska du ha på dig sommar 2012?
Klänningar framför allt och mönstrade shorts, neonfärgade plagg och (såklart min neongula bikini.)

9.Vilken låt ska spelas på din bröllopfest?
Någon riktigt bra låt som jag tycker om väldigt mycket! Kanske --> Chris Brown - Forever


(Löpning, frukt och yoga är några av sakerna som gör att jag mår bra!)

10.Vad gör du för att må bra?
Jag försöker löpträna 2-3 ggr i veckan, simma 1-2 ggr i veckan och köra ett Core-pass. Då mår
jag verkligen bra! Dessutom äta bra och mycket grönsaker/frukt!

11.Vad är den bästa accessoaren?
Just nu är det halsband, klockor, armband och ringar för min del. Även örhängen såklart!

Här är mina 11 frågor:
1. Vilken är din bästa bok du har läst?
2. Vilket är ditt smultronställe?
3. Vad är dina drömmar inför framtiden?
4. Vad gör du en regnig dag?
5. Vem är din största förebild?
6. Vad betyder kärlek för dig?
7. Beskriv din stil!
8. Vilka är dina favoritbloggar?
9. Vilket godis gillar du bäst?
10. Om du fick träffa en kändis, vem skulle det vara?
11. Vilken är din favoritfilm?

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-05-10 20:48:03

åh, tack du! ja, jag älskar körsbärsblom, så himla fint!

Postat av: ellie

Publicerad 2012-05-10 21:02:29

Det här var sjukt kul att läsa! mer sånt här ;)

Postat av: elin

Publicerad 2012-05-10 21:43:56

sv: kul :D

Postat av: Patrik

Publicerad 2012-05-10 21:49:34

Sv. Jag ska se om jag får lite tid i helgen och kan svara på dem!

Postat av: Caisa

Publicerad 2012-05-10 22:25:08

underbar läsning :) alltid kul att få lära känna någon lite mer såna här frågor :)



och tack för att jag fick äran att stå med som en av dina favoritbloggar <3

Postat av: Carro

Publicerad 2012-05-10 22:40:31

niiice!

och tack :D fasen att jag är sämst på att svara på de där.. fick en sån utmaning för ett tag sen med som jag inte gjort :((((( har så svårt för att svara på frågor. haha. åh :/ Men jag blev verkligen glad för att jag fick utmaningen! :D Ska se om jag kan fixa ihop nåt!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-05-10 22:45:09

Åh vad kul :) Ska göra! :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-05-11 09:19:33

vad kul att du utmanar mig:D ska svara på frågorna idag.

Postat av: Originalet

Publicerad 2012-05-11 13:45:22

Svar:

Vad roligt! Ska se om jag hinner det :)

Postat av: inspireme ❀

Publicerad 2012-05-13 17:16:29

Svar: Åh, de där ska jag svara på!! :)



Paketet med vinsten är på lådan så jag hoppas att posten tar hand om det väl & att det kommer fram i början av nästa vecka!! :)



Ha en superfin söndag! KRAM!!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-05-14 00:46:52

Nice lista ^^

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2012-05-18 18:01:46

Jag läser Grafisk Design på Linnéuniversitetet, det är asbra!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv