Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Look at the bright side of life!

2011-11-17 @ 11:32:41 Publicerad i Allmänt,

Har precis ätit en god lunch här hemma, ska iväg till skolan om en timme. Så himla härligt med en
lång sovmorgon på torsdagar, innan fredagen. Underbart ♥

Måste bara säga ett stort tack till alla som skrev grattis till mig angående "Streetstyle-fotograf"
som jag har börjat som på St.nu/look Fick nyss ett mail från moderedaktören och hon gillade mina bilder
dom kommer dyka upp under dagen! Kram på er! ♥

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-11-17 12:21:14

Ååå roligt att de gillade dem!

Och så gött med sovmorgon! Det hade jag verkligen behövt!!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv