Felicia Karlström - storasysteralskarmode

my friday plans ♥

2011-05-13 @ 08:30:00 Publicerad i Allmänt,



Godmorgon! Idag är det exakt fyra veckor kvar till sommarlovet! ÅÅhh vad jag längtar!

Så här ser min fredag ut:


♥ Har bara två lektioner i skolan (Ingen datakunskap längre, fick veta betyg igår, MVG!)

Träna på friskis och svettis (Medelpass, underbart! Älskar det passet!)

♥ Kinamat (Wokade nudlar, kyckling och ananas ♥ ♥ ♥)

♥ Sen blir det en mysig kväll med mina två underbara vänner! ♥


Hoppas ni får en underbar fredag! xxxx

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-13 08:44:53

GRATTIS!!! :D :D

Postat av: GULDVINGAR

Publicerad 2011-05-13 13:57:23

Låter ju som en toppen dag

Postat av: Madison Velvet

Publicerad 2011-05-14 12:50:53

Ohh, lät som en bra dag! :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv