Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Året 2011 i ord & bild av mig.

2011-12-29 @ 16:14:17 Publicerad i Allmänt,

Snart är 2011 över, så jag tänkte beskriva och visa er några bilder ur bloggen. Gjorde ett likande inlägg
förra året, kolla in det här om ni vill... och jämföra lite. Alltid roligt att kolla tillbaka och se vad man gjort.


Bilder från januari, februari, mars & april: Hade snygga nyårsnaglar, hälsade på släkten i Skellefteå,
pluggade matte, fikade med mina bästa vänner, åkte skoter i stugan, gjorde en stor historia/foto-uppgift,
fotade lillasyster, läste Harry Potter, fick minx-naglar, min fågel Putte dör, lekte med kusinen.


Bilder från maj, juni, juli & augusti: Gjorde space-naglar, räknade ner till sommarlovet, tränade en massa,
fota körsbärsträd, pluggade för allra sista historiaprovet, SOMMARLOV, cyklade, fotade lillasyster, åkte till Gotland, åt smultron, jag fick sommarjobb(!), var med farmor & farfar i stugan, åkte till Tilda, gjorde fruktsallad, firade min födelsedag, sista sommarlovsdagen, fick en bild publicerad i ST och började i skolan igen.


Bilder från september, oktober, november & december: Slingade håret, gick på Yoga, pluggade för det
mesta, åkte till stugan i jämtland, övningskörde, inställda lektioner, fotade "snövit" för en fotouppgift, tränade mycket,kollade på mysteriet på greveholm, fotar streetstyle för ST's modesajt, fick en iMac, firade jul med släkten.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-29 17:42:23

Ja Mac är jätte bra, är ju helt annorlunda mot en vanlig dator så jag har lite problem att fatta ibland bara. Letar fortfarande efter en delite-knapp! Vet du om det finns någon på Mac? :)

Postat av: neli

Publicerad 2011-12-29 17:45:22

åh så himla fina bilder =)

ÅH VEM SKA DU SE? =D

Postat av: mwiklund - fotoblogg

Publicerad 2011-12-29 19:09:01

åh vad duktig du är på att fixa naglarna då! Man blir ju lite avis här :D Själv är man för skakis i händerna typ :(

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-29 21:20:23

Härligt med lite sammanfattningar! Får se om jag hinner med nåt sånt med! Brukar med göra nåt liknande iaf varje år =)



hehe, jag tycker faktistk det är skönt att vara hemma från thailand igen. Än så länge längtar jag inte tillbaka till värmen, men det kommer no snart XD

Postat av: Angelica, mitt liv i New York

Publicerad 2011-12-29 23:05:34

Ja det ´var riktigt gott! :D



Det är faktiskt mycket lättare att flyga från Sverige till USA, än tvärtom. Man får mycket mer jetlag av att flyga från USA till Sverige :) Fast det är klart, lite drygt är det ju att sitta på ett plan i 7-8 timmar :)

Kram!

Postat av: ellie

Publicerad 2011-12-30 11:20:34

Sv: aah älskar ju Drake! Han är så GRYM! Typ den bästa musiken att dansa loss till!



Sjukt snygga bilder, älskar nyårsnaglarna :D

Postat av: isabella

Publicerad 2011-12-30 13:21:08

anmäl dig gärna till dagens blogg som avslutas 23.00 :)!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-31 03:07:26

Nice med årsresume! Håller också på att fixa sånna inlägg nu ^^

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2011-12-31 10:16:51

Det syns att du har ett STORT intresse för vackra naglar! Vad kör du för färg ikväll?

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv