Felicia Karlström - storasysteralskarmode

time 4 workout!

2011-08-01 @ 19:14:49 Publicerad i Allmänt,

---------------------------------------------------------------------------------------

Åt grillat till middag idag,
åh så gott! Ska ge mig ut och springa nu, så det ska bli härligt för det är
lite kallare i luften idag, så det blir nog toppen! Jag har ju köpt ett par nya springskor "NIKE" som
jag bara älskar, dom är rosa och lite gråa detaljer, love it! Ska ladda in lite musik till mobilen nu!

xx



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv