Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Nighty nighty, don't let the bed bugs bite!

2010-10-12 @ 21:22:27 Publicerad i Allmänt,


Bild från weheartit.com

Var så slut när jag kom hem från skolan, så jag hann inte blogga helt enkelt. Såg en film, Wallander-
Cellisten. Var faktiskt bra! Bland dom bästa Wallander filmerna jag har sett i allafall.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Har sovmorgon imorgon, men jag lägger mig lite tidigt. För jag är blivit förkyld,
nämligen. Godnatt på er alla bloggläsare!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-12 21:43:37

Nej, jag har inte gått upp så jättemycket. Jag ligger lite under kurvan men allt ser ändå normalt ut och det är huvudsaken ;) Hur har du det?

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv