Felicia Karlström - storasysteralskarmode

my new fake fur!

2010-10-22 @ 10:09:03 Publicerad i Min Vardag,


Här är min nya rosa,fluffiga och mjuka fakepälsjacka!

Idag var det -10 grader ute, försov mig också. Men jag hann! Har varit ute och filmat i det kalla
vädret också. Jag hade fingervantar men jag frös ändå!

Har en lektion kvar, sen ska jag på stan och fika med två vänner. Det blir nog en mysig fredag med tända
ljus och en bra film och lite godis!

Hoppas ni får en härlig fredag! (Trots det kalla vädret!)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-10-22 10:53:05

Ohlala.. Riktigt snygg!!!

Postat av: Anja

Publicerad 2010-10-22 11:58:13

Svar:

Tack så jätemycket, vad snäll du är! :)

Postat av: ronja

Publicerad 2010-10-22 16:03:10

fin :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv