Felicia Karlström - storasysteralskarmode

positive!

2010-11-10 @ 18:15:44 Publicerad i Min Vardag,



Hejsan! Snökaos i min stad. Har inte fastnat med bussen, tack & lov! Men jag antar att 80 % av människor som åker buss har fastnat med bussen idag. Jag har dessutom inte ramlat i snön idag, yey!

Jag har hört så många som är negativa mot snön, egentligen är jag det med. Men det hjälper
inte att vara negativ och sur i snöovädret, det hjälper inte att snön försvinner om man är sur så
därför har jag gjort en liten positiv-snö-lista!

Här kommer en lista på positiva saker med snön:

- Alla mysiga hus/villor som har massa snö på taken!
- Fina snöflingor som fastnar i håret.
- Har sett många människor som sett glada ut idag, som verkligen älskar snön. Det är härligt att
se vissa så glada och lyckliga!
- Att sitta inomhus med en filt & tända ljus och utanför faller snöflingorna ned på marken.

Hoppas det har gått bra i snön för er!

Kommentarer

Postat av: S T Y L E B Y F R I D A ♥

Publicerad 2010-11-10 20:33:43

sv: Vad kul!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv