Felicia Karlström - storasysteralskarmode

A LITTLE DROP ♥

2010-05-27 @ 20:46:45 Publicerad i Allmänt,






Idag regnar det. Droppar faller bara ner, hela tiden. Det verkar aldrig sluta ♥

Har precis målat fransk manikyr. Nu ska jag duscha, sen blir det Bella & Tyra show + Plugg.

Min helg är fullproppad med grejer:

Fredag: Ska iväg till stan med två vänner och vi ska se sex and the city 2 !!
Lördag: Bjuden på födelsedagsmiddag hos min farbror, som fyller år.
Söndag: Är bjuden till min farmor & farfar på morsdagsmiddag.

Det blir nog trevlig, men sen ska jag plussa på plugg på det. Jag har två prov
kvar nu, yey! Alltså, imorgon har jag engelska prov. På tisdag har jag SO-prov
(Om USA, deras klimat,delstater osv.)

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2010-05-28 07:10:47

Svar:

Ja, med håret och sminket så känns det lite väl mycket.

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv