Felicia Karlström - storasysteralskarmode

A CHILD CALLED "IT".

2010-03-27 @ 15:43:07 Publicerad i Min Vardag,




Jag sitter och kollar på sommarbilder från -09. Jag läängtar så himla mycket till sommaren!


Idag sov jag så länge jag ville, och klev upp och kollade på tv. Sen läste jag ut boken "Pojken som kallades
det." Tur så blev det ett lyckligt slut. Jag älskar lyckliga slut. En bok jag verkligen rekommenderar om ni
vill läsa en bok som verkligen drabbar en. Det är nog den otäckaste bok jag läst. Jag ska nog låna den andra
boken också.

Nu ska jag städa rummet, får nämligen besök av min farmor & farfar och min farbror+ hans tjej + min kusin.

Skriver ett till inlägg ikväll.

Bless.


Kommentarer

Postat av: Jossi

Publicerad 2010-03-27 16:58:23

sv: alltså, ganska låg historia.. men jag har ju anorexi och så bad jag om hjälp för jag känner att det e påväg ner, men så sa dom "vänta till på tisdag" (ska ha nästa möte då) och då blev jag så jävla trött på allt för jag hade gått ner 4 kg nu på en vecka orkar inte gå ner lika mkt till, så då sa jag att jag skulle ta livet av mej ist för o ligga hemma o svälta mej... och ja, då blev ja inlagd :/ tack, kramar <3<3

Postat av: Jossi

Publicerad 2010-03-27 19:35:18

sv: hihi okej låter som du får en trevlig helg då :D och jag ska faktiskt inte göra nått speciellt förutom att min lilla kusin på 3 år kommer imorn oså hennes familj då så då ska vi nog bara umgås lite :) hihi

och öland.. ja visst är det fint! hehe :) kram!

Postat av: JENNSAN - mitt mode

Publicerad 2010-03-28 21:05:12

pojken som kallades det är BÄST. älskar verkligen den!

Postat av: V I C T O R I A

Publicerad 2010-03-30 17:30:39

fin bild!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv