Felicia Karlström - storasysteralskarmode

SOMMARLOV!!!!!!!

2010-06-11 @ 15:54:36 Publicerad i Allmänt,





Bilder på mig fotade av min lillasyster. Första bilden är när jag tog i mot betygskuvertet och fick
en sista kram av min handledare Bigitta. Den andra bilden fotades fem minuter innan vi åkte till
kyrkan.

NU HAR JAG SOMMARLOV! JAG KAN INTE FÖRSTÅ DET, MEN NU HAR JAG GÅTT UT NIAN! WOOOW!
Jag kommer börja på mediaprogrammet till hösten. Otroligt, jag är supernöjd med mina betyg
dessutom. Jag är SÅ GLAD.

Vi hörs.

Kommentarer

Postat av: modemix/sheima

Publicerad 2010-06-12 00:36:09

vad kul att höra! GRATTIS :)

men var du inte ledsen över att sluta nian? läs mitt inlägg, jag var helt.. förkrossad :c

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-12 01:03:43

aw, tack så mycket för de fina värmande orden!! ja, men tänk att du gått med din klass i 3 eller 4 år. jag har gått med många av mina klasskamrater i hela 10 år! det är helt sjukt länge. men jag ska försöka se positivt på saken, puss sötnos och tack <3

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-12 03:07:58

okejj :) inte så jättelångt ifrån då :p

jag får inte sommarlov förren den 16 :/

Postat av: Jossi

Publicerad 2010-06-12 11:14:16

sv: härligt för dej! :D hur många poäng fick du? hihi



vi får inte sommarlov försen den 18, det tkr jag är bra dock :) vill inte lämna min klass! :(

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv