Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Gästblogg: Josefin ♥

2010-06-09 @ 17:03:39 Publicerad i Allmänt,








Hej!
Nu skriver jag det sista gästblogginlägget.
Dessa bilder är fotograferade av Felicia förra året.
Jo, inatt så kommer Felicia hem. (För er som inte har läst tidigare inlägg, så är hon i Åre på klassresa)
Idag så fick jag mina böcker som jag har beställt - Sookie Stackhouse novels.
Så att nu kommer man att vara upptagen under lovet!

Ha det toppen och jag hoppas att du får en härlig sommar! ♥


Kommentarer

Postat av: ronja

Publicerad 2010-06-09 20:21:19

skitfina bilder :)



jag är med i 'dagens blogg', om du har lust kan du gärna gå in och rösta på mig, jag är nummer 2 :)

http://maddisenj.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv