Felicia Karlström - storasysteralskarmode

DAGENS PLANER.

2010-02-10 @ 19:39:49 Publicerad i Min Vardag,


En bild fotad idag.

Dagens humör:
Trött & fnissig.
Dagens mående: Less på skolan.
Dagens borde: Plugga mer!
Dagens frisyr: Utsläppt med hårklämmor.
Dagens klädsel: Jeans-tights,t-shirt & en kofta + massa smycken(!)
Dagens planer: Plugga nu, sen blir det, det okända & andra avenyn.
Dagens vill ha: Ledighet.
Dagens längtan: Sportlovet!
Dagens tråkigaste: Plugg.
Dagens roligaste: Kortspel med två underbara vänner.
Dagens låt: Young Money - Roger That
Dagens köp: -
Dagens Maträtt: Pannkaka.
Dagens Dryck: Ananas och Passions saft.


P.S  Jag har ett nationella prov imorgon(uppsats), två timmar långt. Hoppas jag hinner. Jag har köpt
ramlösa(mango) så jag ska dricka då, haha =)

Nu måste jag plugga.


Bless.

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-02-10 19:59:01

fiin bild och lycka till med de internationella proven! :)

Postat av: ronja

Publicerad 2010-02-10 20:35:11

härlig bild :) jobbigt med prov, det har vi också imorgon :s

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-02-10 21:18:47

Fint foto.

Postat av: Jennsan - mitt mode

Publicerad 2010-02-11 09:39:39

så fint väder!

Postat av: modemix ♥

Publicerad 2010-02-11 17:21:53

wtf, fick ni bara 2 timmar på er!? vi fick 3 typ :O

öch sva- eleverna (svenska som andra språk) fick ännu längre tid på sig :s

hur gick det då ♥

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv