Felicia Karlström - storasysteralskarmode

now i'm leaving this, i'm going to hogwarts!

2010-12-07 @ 09:00:59 Publicerad i Allmänt,




En av mina favoritfilmer är Harry Potter. Jag älskar allt med filmen, själva den fantastiska
byggnaden och skolan Hogwarts och att magin finns på riktigt. Enda sedan jag var liten
har jag gillat Harry Potter filmerna! Jag kommer ihåg så väl när jag var 9 år och jag såg
första filmen, jag levde verkligen in i Hogwarts värld.

Det underbara med Hogwarts att dom har byggt upp bygggnaden i verkligheten(2:a bilden), i Universal Orlando i Florida finns byggnaden, man kan gå in och se. Vilken dröm att få gå in där.

Dit måste jag verkligen!

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2010-12-07 10:12:46

tack tack :)

det är dock inte katemoss på dom här bilderna..

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Publicerad 2010-12-07 14:40:47

haha det vore ballt att se :D

Postat av: sofia

Publicerad 2010-12-07 16:32:31

hejsan.



Jag har för inte en så lång tid sedan öpnnat en smyckesida.

Allt från, ringar, halsband och armband.



Kika in vet jag. En perfekt julklapp.



MVH Sofia

Postat av: Hannan

Publicerad 2010-12-07 18:01:21

åh. bästa <3

och macaronerna var goda. fast de är nog finare att titta på, än att äta.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-12-07 18:22:41

Törs jag säga att jag aldrig sett en HP-film? Eller ens läst en bok? :P

Postat av: Keily

Publicerad 2010-12-07 23:00:53

Då är vi 2 som har gjort de :)

Började ha harry potter maraton idag igen hihi.



Lekte ofta harry potter när jag var mindre så är fortfarande ett stort fan.

Läst alla böcker & sett alla filmer ett flertal ggr :)

Postat av: Marie Sjöström

Publicerad 2010-12-08 11:21:56

Hej Felicia,



Tack för en trevlig blogg!



Jag hittade er sida http://storasysteralskarmode.blogg.se/ och undrar om ni skulle vara intresserade av att publicera en länk till våran klients hemsida?

Denna artikel har en diskret länk till Expedias hemsida, som vi sammarbetar med.



Namn: Expedia

URL: http://www.expedia.se/



Tack för att ni har tagit er tid och läst. Tveka inte att kontakta mig om ni har några frågor. Jag skickar gärna artikeln till er om ni är intresserade.



Med vänlig hälsning,



Marie Sjöström

OBAN Multilingual

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv