Felicia Karlström - storasysteralskarmode

hello space!

2010-12-08 @ 11:34:48 Publicerad i Allmänt,


Bild från Gotland fotad av mig. Bilden är redigerad av mig. Rymdbild från weheartit.com

Jag tycker den här bilden blev grym. Riktigt härlig! :) Vad tycker ni??

Idag är det onsdag, hade egentligen sovmorgon till 10:10, men jag klev upp kvart över sju för att höra
min kompis Amanda(kolla in hennes blogg!) på radion! Dom pratade om lucian, som hon är med i. Hon
var så duktig sååå!

Nu ska jag återgå till mitt fotoarbete!
xxx

Kommentarer

Postat av: A f r o b e l i t a

Publicerad 2010-12-08 14:27:26

Ja, superkul!



Va fin bild :)

Postat av: ronja

Publicerad 2010-12-08 15:46:35

najs bild :)

Postat av: Anja

Publicerad 2010-12-08 16:43:27

Svar:

Haha, tack!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv