Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Christmas Eve 2010 !

2010-12-25 @ 16:55:25 Publicerad i Allmänt,






1.  Tomten       2. Jag(glad och nöjd över julklapparna)         3. Herman(min lilla kusin)

Då var julafton 2010 över. Jag hade så roligt igår, såg på kalle anka och hans vänner, åt massor
med julmat och julklappsöppning. Farfar gjorde ett sånt gott julbord och farmor dekorerade så fint!

Jag lekte också med min kusin, han blev så rädd för tomten när han kom, men sen när han fick julklappar blev han glad! (som på bilden ovan!)

Jag fick så fina julklappar, smyckesträd, pyjamas, morgonrock, body shop flaskor, trisslotter, presentkort på himlabadet, böcker, pengar etc. Jag är så nöjd!

Kommentarer

Postat av: Meg

Publicerad 2010-12-25 17:58:02

låter som du haft det skoj :)

Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Publicerad 2010-12-25 18:20:14

Sv: God Jul på dig med - i lite efterskott ;D

Postat av: DAISY

Publicerad 2010-12-26 00:25:42

Jag är också nöjd! låter som att du fick riktigt fina saker :D

Ja språkresan blir superkul! Jag åker med mina bästavän :D

Postat av: Lovisa; Livet i Portugal

Publicerad 2010-12-26 12:33:08

sv; God Jul på dig med!! Ja jag är jättenöjd, förstår att du är jättenöjd också! :) Vilken söt liten kusin du har!! :D

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv