Felicia Karlström - storasysteralskarmode

Sweet dreams.

2010-08-21 @ 23:20:41 Publicerad i Allmänt,


Bild fotad för någon timme sedan.

Har varit på födelsedagsfirande, åt middag och hade roligt. Imorgon ska jag träffa min gamla klass
på en strand vid havet. Det blir nog trevligt. Ska bli roligt att träffa alla som jag inte träffat på hela
sommaren.


Men imorgon ska jag också lägga upp bilder från hela sommaren, så kolla in bloggen
imorgon kväll. Då finns det säkert massa bilder att se + det är min sista sommarlovsdag! ♥

Godnatt alla bloggvänner!

Kommentarer

Postat av: LadyUmbrella

Publicerad 2010-08-21 23:24:07

SV: usch, min med!

Vilken klass börjar du i då? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-22 08:26:00

SV: Åh, tack sötis :) det blir nog bra med gymnasiet ska du se! :)

Postat av: camilla

Publicerad 2010-08-22 21:06:15

mycket fina bilder !

nä jag behöver inte vara nervös men det blir första året med betyg det är de jag fundrar på :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv