Felicia Karlström - storasysteralskarmode

desiree här

2010-08-20 @ 21:25:24 Publicerad i Allmänt,

hej alla felicias läsare!
jag ska fixa felicias design ikväll, den är redan klar, men ska sättas in, ifall något ser fel ut. : )
Designen är gjord helt efter Felicias önskemål, är hon nöjd är även jag det ( :

jag säljer bloggdesigner för en lagom summa. jag kan göra det mesta och är du intresserad kan du alltid kontakta mig på [email protected]

just nu har jag ingen blogg, men som sagt - kontakta mig på min hotmail!
ha d bra! :›

Kommentarer

Postat av: LadyUmbrella

Publicerad 2010-08-20 22:28:06

Allt bra med dig? :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv