Felicia Karlström - storasysteralskarmode

AWARD ♥

2010-08-26 @ 20:49:34 Publicerad i Övrigt,

Jag fick en award av http://angicja.blogg.se

När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.  Tyckte det kunde va kul att göra och hoppas ni som får awarden tar er tid att göra detta ni med!


Jag ger denna award till följade 7 bloggare
Jennsan,Linda,Malin,Angelina,Modemix,Lovisa,Samantha.

Angelina,Modemix,Lovisa ,Samantha

7 "intressanta" saker om mig.

1· Jag går på medieprogrammet.
2· Min dröm är att jobba som fotograf eller journalist i USA.
3· Min favoritglass är Ben & Jerry's och jag älskar den med smaken Baked Alaska.
4· När jag åkte flyg hem från Cypern, spydde jag hela vägen hem.(Jobbig turbulens!!!)
5· Jag är besatt av Lil Wayne och hela Young Money ♥ (Jag är nog med i alla grupper om dom på facebook!) Dessutom har jag lust att åka till USA, New York och besöka honom.(Märker ni hur besatt
jag är?)
6· Jag har varit på en konsert i hela mitt liv, det var Black Eyed Peas i hovet, 2007!
7· Om ca 13 minuter ska jag krypa ned i soffan och se Da Vinci koden! (Jag älskar den filmen!)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-26 20:57:42

SV: Oj, tack sötis! :D

Postat av: Meg

Publicerad 2010-08-26 21:12:11

Fin header, och intressanta fakta :)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-26 21:41:25

Tack så mycket sötnos. Denna tar jag tag i när jag kommer hem från stockholm.

Postat av: Malin

Publicerad 2010-08-27 07:22:12

SV: Eller hur! :) Sommarjobbade lite på farmors jobb i somras då de behövde lite hjälp... (:

Postat av: Samantha

Publicerad 2010-08-27 14:49:55

Tack snälla söta rara! Jag ska ta tag i det och göra likdant snarast!

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv