Felicia Karlström - storasysteralskarmode

VIDEKISSAR.

2010-04-20 @ 18:58:57 Publicerad i Allmänt,






Ännu mer videkissar.


Visst är bilderna söta? Jag älskar verkligen videkissar, det betyder verkligen att det är vår.
Jag har dessutom sett massa tussilago, och de måste jag fota!


Jag måste bara säga, förlåt att jag inte bloggade igår. Internet krånglade, så jag hade inte
internet igår. Men nu funkar det, tack o lov. Idag hade jag svenska prov & ett muntligt
nationellt prov i engelska. Gick toppen på båda proven! Great!

Nu ska jag hitta på något, har två andra prov denna vecka, matte nationella(sista delen) och
SO-prov på andra världskriget.


Bless.

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-04-20 19:41:42

fina bilder!

Postat av: anna

Publicerad 2010-04-20 21:08:00

härliga foton! schysst skärpa :)

Postat av: Emelie Utterström

Publicerad 2010-04-20 21:21:33

Riktigt fina bilder på videkvistarna :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv