Felicia Karlström - storasysteralskarmode

55 QUESTIONS.

2010-04-14 @ 20:40:41 Publicerad i ,



Lånade denna lista från Sandra.


10 favoriter:

Färg:
Ljusrosa,mintgrönt & blått.
Mat: Pasta.
Band: Black Eyed Peas.
Film: Amelie från montmartre.
Bok: Flickan från ovan.
Sport: Dans, skulle vilja prova yoga.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredagkväll.
Glassmak: Jordgubb/Vanilj
Tid på dygnet: 18:00

9 för tillfället:
Humör: Glad & Trött.
Smak: Ingen för tillfället.
Kläder: Randig tröja & Jeanstights.
Bakgrund: På datorn? Lil wayne ofc!
Nagellack: Rosa m. blommor
Tid: 20:28
Omgivning: Mitt rum.
Irritationsobjekt: Fåglarna(de kvittrar så jag snart slänger ut dem!)

8 första:
Bästa vän:
Rebecca.(Gick med på dagis!)
Screen name: lillafelicia94 på kamrat.se eller .nu?
Husdjur: Kanin.
Piercing: Har ingen, men i öronen har jag 4:a.
Förälskelse: Första? Haha, var nog i 1:an.
Musik: Per Gessle (Jag skäms för det idag!)
Bil: Har ingen bil, jag är för ung.
Smycke: Ett hjärt halsband.



7 senaste:
Cigarett
: Röker inte.
Mat: Middag(potatissallad & kyckling)
Dryck: Mjölk.
Biltur: Har inte åkt bil på ett tag, men i förr går?
Kyss: Hmm..
Spelad låt: Drake - Over & Lil Wayne - I'll die for you.
TV-program: Förkväll.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Hmm, det tror jag inte.
Brutit mot lagen: Haha, händer väl ibland.
Blivit arresterad: Nej, tack & lov.
Badat naken: Nej.
Varit med på TV: Ja, det har jag, två gånger.
Kysst någon du inte känner: Haha, vilken fråga! Det tror jag inte!

5 nej tack:
Kläder:
Haha, jag kommer inte på något plagg jag aldrig skulle kunna ta på mig. Så jag säger pass!
Mat: Pyttipanna. Usch! Jag tänker aldrig äta det!
Musik: Dansbandsmusik!!!!
Dryck: Yogurt? Jag hatar yogurt! Usch!
Personlighetsdrag: Negativ till allt.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Jag kollade på desperate housewifes.
Du kan höra just nu: Fågelkvitter!
Du inte kan leva utan: Dator, min familj & vänner!
Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid datorn!

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mina närmaste.
Du tycker om: Mina bästa vänner, Ylva & Amanda.
Du hatar: Jag hatar nog inte någon speciell.

2 val:
Kaffe eller te:
Te!
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Att jag kommer i en toppenklass på Mediaprogrammet!


JAG ÄR MED I EN DESIGN-TÄVLING HOS SANDRA, KLICKA HÄR FÖR ATT DELTA !

Kommentarer

Postat av: ida forsberg♥

Publicerad 2010-04-14 21:21:23

svar:

tack så mycket :D DEsamma :D

Postat av: Esmeralda

Publicerad 2010-04-14 22:14:22

Tack så himla mycket! :)

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2010-04-14 23:51:49

sv; självklart är det OK :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv