Felicia Karlström - storasysteralskarmode

SMÖRBLOMMA.

2009-09-29 @ 19:40:45 Publicerad i Allmänt,



Lite mycket blommor på bloggen, men det får ni tåla. Jag har inte så mycket bilder för
tillfället. Jag har inte hunnit lägga in bilder än.. nu ska jag göra matte. Idag på prao-
platsen fick jag en bilduppgift. Jag ska fota tre elementen "vatten,luft och jord". Imorgon
ska jag ut på ett natureservat och fota. Så ni kanske få se lite bilder imorgon.


Hoppas ni haft en bra dag!


Är det fler än jag som längtar till helgen? :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-29 20:56:13

sv. okej :)

jag tycker inte att det är jätte snyggt :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-29 21:56:17

Svar: Hejjj söt! :D Ja, det var det. ;)

Jaaa, det är verkligen skitskönt!! :D Allt är bra med mig, själv då.



Härlig bild!! (:

Postat av: Sandra Marinoni

Publicerad 2009-09-29 22:22:30

sv; thaanks, ska se direkt :)

taaaaack så mycket :D jaa, det är klart jag kommer blogga :D

Postat av: Maggie

Publicerad 2009-09-30 21:55:15

Fina bilder du tar :)

Lämna gärna en kommentar
Publiceras ej

Felicia Karlström, 23 år, bor i Söder-
hamn, har kandidatexamen i Grafisk
design och kommunikation, jobbar som formgivare på medieföretaget Mittmedia.
I denna blogg kommer du kunna läsa om min vardag, mode, skönhet, inredning m.m.

Kontakta mig här:
[email protected]


Follow

Kategorier

Arkiv